شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه ابراز عشق به دختر چطور بايد باشد؟

وبلاگ آموزشي سلامت ذهن و جسم

نحوه ابراز عشق به دختر چطور بايد باشد؟

۱۰ بازديد

هميشه راه هاي زيادي براي ابراز عشق به دختر وجود دارد كه مي تواند براي شروع يك رابطه جديد و با تحكيم رابطه اي كه در آن هستيد از آنها استفاده كرد. قبلا به طور عمومي به بررسي بهترين راه هاي ابراز عشق صحبت كرده بوديم. اما در ادامه اين مطلب به مهم ترين روش هاي ابراز عشق به دختر ميپردازيم كه عملي هستند و كمك زيادي به آقايان مي كند.

راه هاي ابراز عشق به دختر

مهارت گوش دادن را كسب كنيد

يك راه ابراز عشق به دختر اين است كه روي او تمركز كنيد و حرف‌هايش را بشنويد.

قانون هشتاد بيست (۸۰/۲۰) را بخاطر بسپاريد. بيشتر گوش كنيد، كمتر صحبت كنيد

اين به ديگران اين امكان را مي‌دهد كه احساسشان را با شما در ميان بگذارند و همچنين فرصتي به شما مي‌دهد تا احساسات آن‌ها را درك كنيد.

از الفاظ لطفا و متشكرم استفاده كنيد

 اين يك عمل ساده است كه شما مي‌توانيد هر روز تمرين كنيد. اما بسياري از ما اغلب فراموش مي‌كنيم كه اين كار را انجام دهيم. اين مي‌تواند تفاوت بزرگي در زندگي ما ايجاد كند.

به دختر مورد علاقه‌تان بگوييد كه چقدر دوستش داريد و قدردان او هستيد

 يك عشق كوچك، راه درازي در پيش رو دارد. بايد در مديريت احساسات خود بهتر عمل كنيد و بتوانيد آنها را بيان كنيد.

يك راه ابراز عشق به دختر همين است كه صادق باشيد و او را در جريان احساسات خود بذاريد

بسياري از ما محكوم به پذيرش افراد در زندگيمان هستيم، پس خوب است كه كساني را تصديق كنيم كه بر زندگي ما تاثير گذاشته‌اند و ما نمي‌توانيم بدون آن زندگي كنيم.

اگر به كمك نياز دارد، پيشنهاد كمك كنيد

 هميشه كسي هست كه به چيزي نياز دارد.

اغلب كمك به ديگران راهي است كه شما احساس خوبي داشته باشيد

البته اين يك راه ابراز عشق به دختر مورد علاقه شما هم هست. اما در اين كار افراط نكنيد.

به كسي كه دوستش داريد نامه بنويسيد يا كارت پستال ارسال كنيد

 از اينكه افراد چقدر از اين كار قدرداني مي‌كنند و خوشحال مي شوند، شگفت‌ زده خواهيد شد.

براي سپاسگذاري از كسي كه دوستش داريد، شعر بنويسيد

ما ايراني ها طبع شعر خوبي داريم، از اين ويژگي استفاده كنيد. براي برخي افراد، نوشتن يك شعر نسبت به ديگر كارها آسان‌تر است. شما مي‌توانيد با تهيه فهرستي از دلايلي كه اين دختر را دوست داريد، شروع كنيد.

 

همچنين مي‌توانيد در نظر داشته باشيد كه چطور با او آشنا شديد و اميد داريد كه آينده تان با هم چگونه باشد. همچنين خواندن شعرهاي عاشقانه مولانا و حافظ يا ديگران را در نظر داشته باشيد.

هنر بخشش را تمرين كنيد

 ما اغلب مشاجره هاي كوچكي با عزيزان خود داريم، اما هميشه يادتان باشد كه، "بحثتان را تمام كنيد". سعي كنيد عصبانيت و نااميدي را رها كنيد تا بتوانيد نگرش مثبتي داشته باشيد.

كلمات مناسبي به كار بريد

 يك نفس عميق بكشيد و تا سه بشماريد. وقتي تمام شد، به خودتان بگوييد كه بدون فكر مي خواهيد به او بگوييد كه "من دوستت دارم".

اين تمام زماني است كه طول مي‌كشد، سه ثانيه شجاعت براي يك عمر شادي و خوشبختي

درگير يك مقدمه، كلمات عالي يا هر چيز فانتزي ديگري، نشويد. فقط به او بگوييد "دوستت دارم".

هنگامي كه صحبت كرديد، بنشينيد و گوش دهيد، مهم نيست كه پاسخ چيست

 براي ابراز عشق به دختر مورد علاقتان به اين روش هم فكر كنيد، به او بگوييد كه يكي از قوي‌ترين احساسات را داشته‌ايد كه تا به حال آن را احساس نكرده ايد و چند روز يا چند هفته است كه درگير آن هستيد. او براي اولين بار اين موضوع را مي‌شنود و ممكن است به كمي زمان براي پردازش احساسات خود نياز داشته باشد. شما نمي‌توانيد نحوه واكنش او را كنترل كنيد و نبايد اين كار را كنيد. در عوض، به واكنش او گوش دهيد و اجازه دهيد كه او مكالمه را ادامه دهد.

اگر نمي‌توانيد يكديگر را ببينيد، احساسات خود را از طريق تماس تلفني و يا پيغام متني بيان كنيد

 تصور نكنيد كه بايد صبر كنيد تا به كسي بپيونديد كه به عشق شما پاسخ دهد.

يك قانون در ابراز عشق به دختر اين است كه اگر عشق واقعي را احساس مي‌كنيد، بيان كنيد

شايد طرف مقابلتان مي گويد كه سخت است از يك پيام ساده "دوستت دارم" را درك كرد. پس جاي ترديدي باقي نمي ماند. وقت بگذاريد و احساسات خود را به شكلي بيان كنيد كه در ذهن معشوق شما ترديدي باقي نماند.

از كلمات ديگري هم براي بيان عشق خود استفاده كنيد، هميشه نگوييد: " من دوستت دارم"

 مجبور نيستيد كه ركورد بشكنيد و مرتباَ ابراز عشق كنيد مي توانيد بگوييد از حضور او سپاسگزار هستيد، از بودن در كنار او هيجان زده مي شويد. او را تحسين مي كنيد، يا هر مترادف ديگري براي عشق به كار بريد، حرف هايي كه سخيف يا غير منطقي‌اند را به كار نبريد. سعي كنيد بگوييد:

  • به خاطر وجودت احساس بهتري دارم
  • نمي توانم به تو فكر نكنم
  • هر روز مرا ديوانه خود مي كني و من اين را دوست دارم
  • از عبارتهاي لوسي كه او دوست دارد مانند عزيزم و عروسكم و عسلم و... استفاده كنيد

جملات بالا براي ابراز عشق به دختر معجزه مي كنند.

به او بگوييد چقدر از كمك و حمايت او سپاسگذاريد

 كارهاي كوچكي كه براي شما انجام مي دهد را تصديق كنيد و به او بگوييد كه چه كارهاي خوبي كرده است.

 

به او بگوييد كه بودن در كنارش لذت بخش است و به او يادآوري كنيد كه حمايتش براي شما چقدر مهم است.

او را بخشي از برنامه و آينده خود قرار دهيد

 افرادي كه دوستشان داريد طبيعتاَ بخشي از آينده شما هستند. اگر در تصورتتان او در كنار شماست پس اجازه دهيد كه او هم از اين ماجرا اطلاع داشته باشد، اين يك روش عالي براي ابراز عشق به دختر است، حتي بدون گفتن كلمات. اين به آن معنا نيست كه تمام جزئيات مربوط به ازدواج و فرزندانتان را به او بگوييد. بلكه به اين معني است كه به او اجازه دهيد بداند كه شما هيجان‌ زده هستيد كه او را در زندگي خود داريد.

بايد بتوانيد محبت فيزيكي را نشان دهيد و درباره نيازهاي يكديگر صحبت كنيد

 بعضي از افراد از هر فرصتي براي نوازش استفاده مي كنند. برخي ترجيح مي‌دهند لحظات صميمي را براي زمان‌هاي دنج و شخصي حفظ كنند. ارتباط موثر بهترين راه براي نشان دادن محبت است و ابراز عشق بايد به روشي باشد كه هر دو با آن راحت هستيد. براي ابراز عشق به دختر مورد علاقه خود مي توانيد دست او را به آرامي بگيريد و نوازش كنيد.

كاري برايش انجام دهيد، به خصوص آن‌هايي كه دور از انتظار هستند

 يكي از كارهاي روزمره اش را انجام دهيد. اگر خريدي دارد كه شما مي توانيد انجام دهيد پس دست به كار شويد. وقتي به او نشان دهيد كه در اين موقعيت خاص به او فكر مي‌كنيد، او خواهد دانست كه شما او را دوست داريد، بي آن كه آن را بشنود.

به او فرصت و وقت آزاد دهيد تا خودش باشد

 كليد يك رابطه سالم و قوي اينست كه به او اعتماد كنيد و اجازه دهيد به تنهايي سرگرمي هايي داشته باشد. در مسير ابراز عشق به دختر فقط به خاطر اينكه كه شما او را دوست داريد دليلي نمي شود كه مثل سايه با او باشيد. اگر واقعا او را دوست داريد با خوشحالي او را آزاد بگذاريد تا به تفريح برود و تا برگشتنش دقيقه ها را حساب كنيد.

سريع تصور نكنيد كه او هم شما را دوست دارد

 علاوه بر آماده كردن خود براي آنچه كه خواهيد گفت، بايد براي واكنش او به اين جمله آماده باشيد. به طور ايده‌آل او مي‌گويد:من هم تو را دوست دارم! با اين حال ممكن است او احساس مشابهي در مورد شما نداشته باشد. او ممكن است نظر شما را ناديده بگيرد يا مكالمه را به سمت موضوع جديد سوق دهد. اگر اين اتفاق افتاد، از او نپرسيد كه "خوب، تو هم مرا دوست داري؟" خب همانطور كه مشاهده كردين راه هاي زيادي براي ابراز عشق به دختر خانم ها وجود دارد. فرقي نميكند رابطه اي را شروع كرده ايد يا قصد آغاز آن را داريد. موارد بالا همگي در نهايت راهي صحيح براي برقراري ارتباط عاشقانه با دخترها مي باشند.اگر به كمك يك مشاور در زمينه روابط احساسي نياز داشتين مي توانيد از بخش مشاوره روانشناسي آنلاينسايت ويكي روان براي برقراري ارتباط با مشاورين روانشناس به صورت آنلاين از هر كجاي دنيا استفاده نمائيد.

منبع: نحوه ابراز عشق به دختر چطور بايد باشد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.